جـرثـومــه هــای خـبــاثـت
وبگو | آموزش منوی کشویی با ul li و css
روحـانـیـت به عنـوان مسئـول ذی ربـط امـور دینـی نقـش اول را در آگـاهی و مطالبـه نسبـت به مسئـولان و رسانـه ها دارد. آیت الله وفسـی .......... اعـتمـاد بـه نـفس، دروغـی است بـزرگ که از مسـیـحیـّت غـربی وارد دنیـای اسلام شده است . آیت الله حـامد وفسـی ........... موج سـیـاه فـتـنـه جـدیـد، فـرهـنـگــی اســت و راه نـجــات از آن احـیـاء امــر بــه مــعــروف و نــهـی از مــنـکــر است. حضـرت اسـتـاد آیـت الله وفـســی ........... در مـورد کـارنـامـه ی فـرهـنگـی انـقلاب، سکـوت بـهتـرین نظـری است کـه می تـوان ابـراز کرد. استـاد اخـلاق تهران حامد وفسـی .......... انـقـلاب ایـران بـه یـک مـعـجـزه الهـی شبیـه تـر بـود تـا یـک حـرکـت سیـاسـی مـاننـد سـایـر انـقـلاب هـای جـهان و رهـبری آن هم بـه پـیـامبـران الهـی شبـیـه تـر بـود تـا رهبـران انقـلابی در دیگـر سرزمیـن هـا... حکیـم متـألـه استـاد حـامـد وفسـی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
الحمدلله رب العالمین و الصلاة و السلام علی سیدنا و نبینا محمّد و آله الطّیّبین الطّاهرین المعصومین
اللهم عجّل لولیک الفرج والعافیة والنصر

در این روز های غمبار پاییزی که ملّت متدیّن و شریف و عظیم الشّأن، گرفتار دولت دروغگویان پرمدعا شده و از شدّت بی تدبیری در همه امور مهمّه، مردم را به ورطه یأس و ناامیدی سوق میدهند، شهادت سربازان بی ادّعا ثمره ی خیانتهای گذشته است که از کنار آن به آسانی و غفلت گذشتیم و اجازه دادیم اشخاصی که به اعتراف خودشان هیچ تخصّص و تجربه ای ندارند، بی تقوایی کرده و پست های مهم امنیتی را اشغال کنند؛
امّا آنکس که تعمداً چنین مقامی را به این ساده لوحان میدهد قطعا ساده نیست!
همچنین نمایندگانی که رأی اعتماد میدهند یا آنها که در دوره بعدی نماینده میشوند و با عدم اقدام یا سکوت بر این خیانتها و جنایات صحّه میگذارند، شریک جرم بوده، ان شاءالله بزودی در محکمه عدالت احضار می‌گردند.

جناب دکتر ابوالحسن بنی صدر، عاملی داشت به نام سلامتیان.
بنده پس از بازگشت از اولین مأموریت گردان ۷ پادگان ولی عصر -عج- در بحث های سیاسی با برادران سپاه، کارهای ایشان را حمل به صحت می کردم اما آنان معتقد بودند که بنی صدر قطعاً خائن است.
تا اینکه رسانه ملّی در آن زمان اعلان کرد تظاهراتی در شیراز به رهبری این فرد صورت گرفته و علیه حضرت امام -ره- شعارهای توهین آمیزی داده اند!
چند روزی پی در پی روزنامه انقلاب اسلامی بنی صدر را می خریدیم و دائماً اخبار سیما را دنبال میکردیم تا رییس جمهور این خبر را تکذیب یا به نحوی توجیه کند، اما خبری نشد!
در آن زمان یقین کردم که سلامتیان از طرف خودش سخن نمی گوید بلکه از طرف اربابش حرف میزند و در واقع کینه قلبی او را اظهار می‌کند.

امروز خبردار شدیم ارباب، قلّاده یکی از سگانش را باز کرده، و بدون پوزه بند به میدان فرستاده تا عمق کینه در قلبهای پر نفاقشان را آشکار کند.
معاون رسمی رییس جمهور جناب دکتر حسن روحانی عامدانه یا از باب فلتات اللسان، با عبارت رکیک، و توهین آمیزی به حضرت امام -ره- تهمت زده و خواسته چهره نورانی و مقدّس آن معجزه مشهود را به خیال خام خویش، مخدوش کند.

اولا ساده انگاری است که فکر کنیم او از پیش خود سخن میگوید.
این اباطیل، منویات کثیف دلهای بیمار ارباب اوست و این بیچاره ی خود فروخته مأمور است و معذور.

ثانیا بزرگان فرموده اند:

مه فشاند نور و سگ عوعو کند
هرکسی بر طینت خود میتند
کی شود دریا ز پوز سگ نجس
کی شود خورشید از پف منطمس( ناپدید)

بارالها بر روح خود، مظهر تامّ اسلام ناب محمدی و یاران حقیقی و پیروان راستینش، سلام و صلوات نامتناهی عنایت فرما.
 
حامد وفسی
۹۹.۹.۸





موضوعات مرتبط: دیـگـر تـحـریـراتاخبار
برچسب‌ها: شهید محسن فخري زاده آیت الله وفسی عیسی کلانتری حسن روحانی بنی صدر

تاريخ : یک شنبه 9 آذر 1396 | 1:8 | نویسنده : سردبــیر |

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------