هـشـدار بــه آیـت الله ریـیـسی
وبگو | آموزش منوی کشویی با ul li و css
روحـانـیـت به عنـوان مسئـول ذی ربـط امـور دینـی نقـش اول را در آگـاهی و مطالبـه نسبـت به مسئـولان و رسانـه ها دارد. آیت الله وفسـی .......... اعـتمـاد بـه نـفس، دروغـی است بـزرگ که از مسـیـحیـّت غـربی وارد دنیـای اسلام شده است . آیت الله حـامد وفسـی ........... موج سـیـاه فـتـنـه جـدیـد، فـرهـنـگــی اســت و راه نـجــات از آن احـیـاء امــر بــه مــعــروف و نــهـی از مــنـکــر است. حضـرت اسـتـاد آیـت الله وفـســی ........... در مـورد کـارنـامـه ی فـرهـنگـی انـقلاب، سکـوت بـهتـرین نظـری است کـه می تـوان ابـراز کرد. استـاد اخـلاق تهران حامد وفسـی .......... انـقـلاب ایـران بـه یـک مـعـجـزه الهـی شبیـه تـر بـود تـا یـک حـرکـت سیـاسـی مـاننـد سـایـر انـقـلاب هـای جـهان و رهـبری آن هم بـه پـیـامبـران الهـی شبـیـه تـر بـود تـا رهبـران انقـلابی در دیگـر سرزمیـن هـا... حکیـم متـألـه استـاد حـامـد وفسـی

باطلاق فحشاء و منکر

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین والصلاة والسلام علی سیدنا محمد و آله الطیبین الطاهرین المعصومین سیما بقیة الله فی الأرضین


 
حضرت امام خامنه ای - مد ظله العالی - :
 " سیاست امروز [ استکبار جهانی ] سیاست اندلسی کردن ایران است."
 
حرکت خبیث و منحوس اندلسی کردن ایران اسلامی در دوران قاجار به وسیله " طاهره قرة العین " ( معصومه صالحی ) از بزرگان دین بهائیت  با کشف حجاب ( ۱۲۶۴ ه.ق. ) آشکار گشت، وی پس از یک مباحثه علمی ساختگی بر خصم خود ( محمدعلی بار فروشی ) غالب شد و عقیده بهائیان را مبنی بر اینکه: " احکام و شریعت اسلام ملغی شده است " مطرح کرد. پرچم فساد و فحشایی را که او بلند کرد دگر باره به واسطه " اشرف پهلوی " در دوره ستم شاهی برافراشته شد. امروزه در خارج کشور " مسی علینژاد آمریکایی "  با افتخار از زنا زاده بودن فرزندش، همچنان پرچمدار جنبش فحشا و منکر است.
 
هم اکنون پس از یکصد و هشتاد سال با نشیب و فراز ها، شیطان بزرگ و اذنابش برای نابود کردن غیرت دینی جوانان و اشاعه بی عفتی با تحریف  اسلام ناب به وطن پرستی و ملی گرایی یا به واسطه برخی علمای دینی و اساتید دانشگاهی با القاء شبهات و نظریه تعطیلی احکام قضایی، اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر و یا با قدرت رسانه و پول بیت المال، امر به منکر و نهی از معروف می‌نمایند. متاسفانه آن ‌چه در واقع الآن مشاهده می‌کنیم تحقق تدریجی سبک زندگی آمریکایی است.
به هرصورت برای مبارزه با این پرچمداران فحشاء و منکر نباید فقط توجه خود را معطوف به زنان خیابانی کنيم که هر روزه درحال شکستن مرزهای عفت و حیا هستند و در این میدان خالی از شیرانی چون " بهشتی " جولان می‌دهند، خطر بزرگتر، پرچمداران داخلی این جنبشِ روسپی هاست که یا اصلا دیده نمی‌شوند یا در قالب و لباس زنان محجبه یا معممین و... فعالیت می‌کنند و اسلام بدلی را بجای اسلام علوی عرضه می‌نمایند.  
رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای در سال ۱۳۸۱ فرمودند:
" ...عده ایی وقتی در خیابان نگاه می کنند و زنانی را می بینند که حجابشان قدری ناجور است دلشان خون می‌شود، بله کار بدی است اما کار بد اصلی این نیست، کار بد اصلی آن است که شما در کوچه و خیابان نمی بینید...صدای فرو ریختن ایمان و اعتقاد ناشی از تهاجم پنهانی و زیر زیرکی دشمن - اگر شما ملت و عناصر فرهنگی بیدار نباشید - خدای نخواسته، آن وقتی در می‌آید که قابل علاج نیست..."
حضرت امام خمینی - ره - در نامه به شاه ( ۱۳۴۱.۷.۱۷ در مصوبه انجمن های ایالتی و همچنین انقلاب سفید شاه ) با نگاه عمیق و خردمندانه خود، عملاً نشان دادند که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نمی‌تواند با شعارهای بشر دوستانه، فریبنده و زیبا مثل حق رای به زنان - که قطعا فی نفسه، حق و امری مطلوب است - ايشان را فریب دهد. هرگز آن بزرگ مرد فرزانه در زمین دشمن حرکت نکرد و این بصیرت دینی، سیاسی و اقدام شجاعانه و بهنگام، باید برای همه رهبران و سردمداران، مشعل هدایت باشد تا خدای ناکرده مانند آن مغروق با سیاست های نابخردانه و غیر اسلامی مثل " فرزند کمتر زندگی بهتر " جمعیت مسلمین و قدرت آنان را کاهش ندهیم، یا اسم ساده زیستی را زهد فروشی نگذاریم و یا به اسم رفاه عمومی و عدالت، برای برخی آقازاده ها و نور چشمی ها، اشرافیت نسازیم.  
یا مانند آن فریب خورده ی مدهوش فرهنگ غرب نباشیم تا با شعار قرائت های مختلف از اسلام، اسلام را از ریشه بر کنیم. چه بسا که فردی با شعار تکریم مردم و تعجیل فرج، آب در آسياب دشمنان آن حضرت بریزد و شاید شخص دیگری با شعار زیبای صلح امام حسن - ع - به امام جامعه خیانت نماید و سنگرهای پیروزی را به آسانی به دشمنان تسلیم کند.
خصم نامرئی در جنگ فرهنگی بسیار زیرکانه عمل می‌کند یعنی زهر را در جام عسل به مالک اشتر می‌دهند. همیشه شعارهای زیبای عدالتخواهی، آزادی، مبارزه با ظلم و فساد هر انسانی را جذب می‌کند، اما خردمندان تسلیم جوسازی و تبلیغات نمی گردند همیشه عاقل، عاقبت اندیش است. به قول مولانا: " مرد آخربين مبارک بنده ایست "
زنانی به ظاهر محجبه و حتی وابسته به بیوت صاحبان قدرت، چند صباحی در اریکه قدرت قرار گرفتند و به عنوان احقاق حقوق زنان، با شعار ناشایسته ایی، هماهنگ با رسانه هاي غربی اعلان کردند:
" دغدغه زنان ایران، ورود به ورزشگاه است "
آری ورزش و سلامتی و استفاده از امکانات، حق همه ی افراد جامعه از زن و مرد است. اما فرو رفتن در باطلاق نسخه های سازمان های بین المللی تکرار همان فریب نسخه جان. اف. کندی در انقلاب سفید شاه - پذیرش شرایط بانک جهانی به وسیله آموزگار در زمان رفسنجانی - پذیرش عملی سند ۲۰۳۰ و ساده لوحی یا خیانت در برجام نافرجام است.

اعتماد به نهادهای جهانی، قبول قوانین آنها، طلب رضایت و پیروی از هوای نفس کفار - در صورتی که بسیاری از مبانی آنان ضدیت با اسلام ناب است - در حقيقت یک خطای راهبردی است.  
واضح است که هرگز مؤمنان حقیقی در دام زیبای شیطان نمی‌افتند.
این شعارهای " احقاق حقوق زنان " حرف تازه‌ای نیست، مسئولان باید که عاقل باشند و از گذشته درس بگیرند.
آنچه امروزه در مقام عمل مشهود میباشد این واقعیتِ تلخ است که برخی ورزش های زنان به لحاظ لباس، محل ورزش، شرکت در مسابقات و... همراه با تبرج، اختلاط با نامحرم، فساد و...است.  
دغدغه اصلی دولت باید بر هدایت و تربیت اسلامی ملت خصوصاً نوجوانان و جوانان، مساله اشتغال و مسکن جوانان، امکان ازدواج آسان و دهها مساله حیاتی دیگر باشد اما اینکه کورکورانه از فرامین مکتب فمینیسم اطاعت نموده و احکام الهی را فراموش کرده یا توجیه کنیم قطعا گامی در راستای تحقق اندلسی کردن ایران اسلامی است. فرستادن چند زن به مسابقات ورزشی خارج کشور با هزینه های گزاف یا شرکت زنان در محیط استادیوم های مردان - که در برخی موارد برای آقایان هم مناسب نیست تا چه رسد به خانمها - صرفاً کاری نمایشی برای فریب مردم است و در شان رهبران نظام اسلامی نبوده و لکه ننگ آن در تاریخ ثبت شده و از اذهان مؤمنان زدوده نمی‌گردد.  
باری مبنای امامین انقلاب حفظ کیان خانواده، عفاف، الزام به حجاب، عدم تبرج و اجتناب جدی از فساد حتی احتمال و شبهه فساد میباشد و این مطلب ضرورتاً اصل اساسی در تصمیم سازی و تصمیم گیری هاست.
قدم برداشتن در همان راههای غلط دولت‌های قبلی، مستلزم همان صدمات به اسلام عزیز و ملت گرامی است و همان ننگ و روسیاهی در دنیا و آخرت را به همراه خواهد داشت. بعلاوه تاریخ نشان می‌دهد بدست آوردن رضایت سازمان های بین المللی نقطه ضعف جدی و بزرگ مسؤلان ج.ا.ا. بوده، و هرگاه مسئولان از آنها پیروی کردند ذلت و سرافکندگی در پی داشته و آنگاه که خالصانه به دنبال رضایت حضرت حق متعال و تبعیت از تعالیم نجات بخش اسلام ناب بودند، پیروزی و برکت نصیب ملت شده است.  
امید است ان شاءالله دولت مردان و عزیزان ملت، تقوا پیشه کرده و با غیرت دینی به دستورات اسلام علوی عمل نمایند تا همگان از ثمرات نورانی و پر برکت آن مستفیض گردیم و واقعاً اسلام و اهل اسلام عزیز و نفاق و اهل آن ذلیل گردد والسلام.  
یاعلی

حامد وفسی
۱۴۰۰/۱۰/۱




موضوعات مرتبط: دیـگـر تـحـریـراتاخبار

تاريخ : سه شنبه 14 دی 1396 | 14:47 | نویسنده : سردبــیر |

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------